Novi Sad
20.01.2015.
10:44 > 11:57
Gradski odbor Lige socijaldemokrata Vojvodine ocenio je da je bolje da GSP pojača kontrolu švercera u autobusima umesto da putnike zatečene bez karte šalje sudiji za prekršaje i zatražio da se nova odluka o pisanju prekršajnih prijava poništi.
  • klisanka

    28.01.2015 16:41
    Ja sam,licno,nekoliko puta bila svedok u liniji broj PET (Avijaticarsko naselje-Temerinski put )
    gde kontrolori napisu kazne (moracu ovako,izvinite) belim ljudima bez karte,a Rome preskoci...kako ce se to ubuduce resavati ?
  • 21.01.2015 13:43
    Nikola
    Nema razlike između LSV i SNS (a ni ostalih) - svi su očerupali JGSP do kraja. Novih autobusa nema, karte i sistem naplate iz međuratnog perioda. Evo, danas sam se vozio zglobnim autobusom iz 1981. na liniji br. 4, samo sam čekao kad će zadnji točkovi otpasti. Vidim da tih vremešnim autobusa ima i na drugim linijama, čak i na prigradskim. Nisu ni noviji autobusi u mnogo boljem stanju.

    Vidim da LSV-u nije smetalo što je njihov potpredsednik do novembra 2014. zarađivao 80 000 din. mesečno kao savetnik u JGSP-u. Bilo bi dobro da čujemo kakve je savete davao. Za 4 godine su jedva kupili 30 autobusa (od toga 5 minubuseva). Doduše, ovi sadašnji nisu uspeli ni toliko, ali je zato plata direktora JGSP-a za vreme gospodina Balaća povećana sa 126.000 na 150.000. Ove informacije o primanjima se lako mogu proveriti na http://www.acas.rs/sr_cir/registri.html.

    Bilo bi lepo kada bi direktori JGSP-a znali trase barem tri-četiri linije. Mada mi se čini da su autobus videli samo iz službene limuzine. Zato nam je prevoz ovakav.
  • 20.01.2015 22:39
    Ma sta rekoste ?
    U vreme kada je gospodin "Ligas" bio direktor JGSP-a ne tako davno urucio je resenje o prestanku radnog odnosa vozacu koji je isterao -izbacio macku,ali pravu iz autobusa.
    Po pravilniku o prevozu putnika prevoz zivotinja je zabranjen osim sluzbenih pasa od strane nadleznih organa.
    Sudski postupak je pri kraju i JGSP ce verovatno po okoncanju strajka advokata dobiti resenje da vrati vozaca na posao i da mu isplati sve pripadajuce zarade za oko 3 godine. Hoce li strucni direktor , a sada pokrajinski sekretar za poljoprivredu da to plati iz svog dzepa ili ce poreski obveznici biti osisani za nekoliko miliona dinara?
  • 20.01.2015 14:19
    @ Čiča
    To u Londonu, sa stajanjem autobusa, dok se ne plati karta, jednostavno nije istina!

    Kako bi vama bilo da ste uredno platili kartu, i da planirate da iz tačke A stignete do tačke B, u nekom planiranom roku, a da autobus ostane na stanici, dok putnik zatečen bez karte, ne napusti autobus, ili ne plati kartu?
    Sličan slučaj se desio pre par meseci,u autobusu za Lug, kada je skoro pun autobus putnika, stajao oko pola sata usred neke nedođije, zato što su kontrolori primenili gore pomenuti "recept".
    Na kraju je intervenisala policija iz Beočina, koja je naredila vozaču da nastavi putovanje, a švercera i kontrolore zadržala na stajalištu. Usput su uzete i izjave od putnika, jer su vozač i kontrolori potpuno NEZAKONITO zadržavali ostale putnike.
    Čuo sam da je neki sudski proces u toku zbog toga, jer je jedan od putnika podneo tužbu protiv JGSP Novi Sad. Baše me zanima dokle se stiglo sa tom pričom.
  • ZoranNS

    20.01.2015 12:48
    Gledao Čanka sinoć na TV
    Gledao Čanka sinoć na TV, ovaj čovek potpuno prolupao, počne jednu temu, pa poređa 7, bez veze, vidiš hoće nešto ali mu ne ide za rukom, on više ne može da vodi ni sebe a pogotovo narod, a za Vojvodinu je on kazna kao i SNS.
  • 20.01.2015 12:15
    -Goran NS
    Tebi ni kazna ne pomaže. Mućni glavom.
  • Miki

    20.01.2015 11:58
    predlog..
    Hajde cim u busu bude preveliki guzvanjac kao npr,u Koviljskom i Budisavskom pozivamo saobracajnu policiju da iskljuci vozilo iz saobracaja pa cemo videti sta ce3 se desiti....
  • stasa

    20.01.2015 11:57
    Znaci ,svaki sverc kazniti,ali ja se godinama vozim i ni jednom,ali ni jednom nisaam bila u autobusu gde je kontrolor nasao nekog bez karte. Jedina osoba sam ja,koja sam usla pored kontrolora na vratima,pokazala mesecnu i.......???? Shvatila da mi je istekla...zamolio me da odem da kupim kartu,a od sramote ne znam kako sam otisla do vozaca...tako da,ostavite se tih fazona o svercu..mi nismo bahati Beogradjani, nego se bacite u reorganizaciju...nemoguce je da se od toliko neplate karata + budzetskih sredstava vozimo krntijama.
  • jovan

    20.01.2015 11:33
    ne pisu se prekrsajne prijave vec prekrsajni nalozi a maloletnim osobama se nista ne pise! komunalni policajac ne sme da postupa prema maloletnicima vec lice koje je strucno osposobljeno za rad sa maloletnicima! Sud je i ovako u teskom rasulu i sve im zastareva!
  • jovan77ns

    20.01.2015 11:32
    nema svercera
    na koji nacin se utvrdjuje ko je svercer?nema kartu...a kako to da se od poreza svih gradjana sliju pare tom istom gubitasu gsp..?znaci gradjani su na neki nacin vec platili kartu..znaci sverc nepostoji..postoji sam lose javno preduzece koje u danasnjem poslovnom okruzenju ima benificiju da novac dobija unapred!znaci nezna sa novcem da raspolaze,rasipa na sve strane..a gdeje lova od kupovine karata kesom kod vozaca?a reklame?a renta od glavne autobuske?i jos posluju sa gubitkom..pa kako bre?
  • goran NS

    20.01.2015 11:24
    nas je moguce "uterati" u red (posto drugacije ne moze) samo putem visokih kazni kao svugde u svetu!
  • Čiča

    20.01.2015 11:19
    Treba suzbiti švercere i sa tim se slažem. Uvodjenje policije u autobus je legala i legitiman način da se švercer legitimiše i da mu se ograniči sloboda kretanja, kao i da mu se ispiše kazna. Do sada su to radili kontrolori, što je u potpunosti protivustavno.
    Sa druge strane, mera je verovatno suviše represivna.
    Ja bih uveo sistem kao što su i u Londonu uveli: ako nećeš da platiš kartu, autobus se zaustavlja. Stoji dok ne platiš ili ne izadješ iz autobusa. Elegantan način da onog ko neće da plati kartu staviš na stub srama (i podigneš galamu kod nervoznih i užurbanih Londonaca). Ali je efektivno i ne zahteva angažovanje drugih službi.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna